Większy penis – czy to możliwe?

Ćwiczenie 1. – Połóż prącie prosto, a następnie rozciągaj go wzdłuż tak, aby główka szła w dół. – Złap go za główkę i przekieruj w stronę brzucha wytrzymując tak ok. 20 sekund. – Następnie przerwij rozciąganie i zacznij od nowa. Zrób tak ok. 30 razy.

Ćwiczenie 2. – Kciukiem naciągnij skórkę prącia do tylu w stronę ciała
– Wytrzymaj tak jak najdłużej, ale nie więcej niż 15 sekund
– Zrób krótka przerwę i powtórz ćwiczenie
Spróbuj wytrzymać ok. 5 minut.

Ćwiczenie 3. – Znajdź mięsień łonowo-guziczny, wyczujesz go przez wstrzymanie oddawania moczu
– Następnie, zacznij go napinać ok. 30 razy dziennie
– Kiedy już dojdziesz to perfekcji, powinieneś zwiększać intensywność ćwiczeń. Jeśli będziesz trenował regularnie – szybko zobaczysz efekty ciężkiej pracy. Pamiętaj, robisz to nie tylko dla siebie, ale dla swoich przyszłych partnerek – wytrwaj w tym, a będą Ci wdzięczne;) Zaufaj nam i zacznij nowe życie!

Czy ćwiczenia na powiększenie penisa faktycznie działają? Pewnie, że tak, żyjemy w Dwudziestym pierwszym wieku. Kiedy przeglądałem, jak mężczyźni komentowali najnowsze tabletki, zacząłem zastanawiać się nad tym, czy nie ma jakiś naturalnych sposobów. Wielu z nich rezygnowało z ćwiczeń z powodu tego, że takie ćwiczenia są czasochłonne i często wyniki są o wiele niższe, niż po stosowaniu tabletek. Zapewniam jednak, że warto, bo wyniki są trwalsze. Poniżej masz przykłady ćwiczeń, dzięki którym większy penis będzie kwestią czasu!

Jak powiększyć penisa? To pytanie zadają sobie codziennie miliony osób na całym świecie. W momencie w którym zapewniliśmy sobie spokój w najważniejszych sferach życia – chcemy sięgnąć po coś więcej. Zdecydowanie zależy nam na dobrym seksie, świetnej kobiecie, która zapewni nam satysfakcję każdego dnia. Jednak nie każda będzie zainteresowana, kiedy rozmiar Twojego członka jej nie przekona – może chcieć odejść. Pora spróbować czegoś nowego i zminimalizować ryzyko