O formach reklamy

Gadżety reklamowe mogą przybrać różne formy. Mogą to być kalendarzyki, naklejki, magnesy na samochód, karty biznesowe czy też na przykład smycze czy breloczki. Kwestia, która powinna podlegać tutaj rozważeniu to – czy taka metoda reklamy spełnia swoje zadanie. Jeśli z kolei chcielibyśmy, by nasz biznes był widoczny z daleka, trzeba zainwestować w nowoczesną formę szyldu – kaseton. Owe kasetony są zazwyczaj podświetlane, także widoczne są z daleka i w nocy.

Odpowiednie reklamowe tablice sprawiają, że nasz biznes będzie widoczny już z daleka. Generalnie żaden biznes, który polega na klienci „z ulicy” nie może obejść się bez odpowiedniej tabliczki. Warto jeszcze zainwestować w dobry plakat. Jeśli rozwiesimy plakaty w okolicach naszego biznesu, jest duża szansa, że dotrzemy w ten sposób do wielu klientów.

Wizytówki to podstawowa metoda wymiany danych w biznesowym świecie. Istota i ważność wizytówek zostały doskonale przedstawione w amerykańskim filmie fabularnym „American Psycho” z Christianem Bale’m, w którym wysoko postawieni pracownicy korporacji licytowali się na prestiż swoich wizytówek. Między innymi litery 3d wykorzystane na wizytówce świadczyły o randze jej posiadacza.

Baner to rozwiązanie niezwykle popularne w świecie reklamy. Generalnie banery to wszystkie wizualne kreacje reklamowe, fizyczne oraz internetowe. W przeciwieństwie do nich billboard jest kreacją typowo fizyczną, umieszczaną w świecie realnym w sposób rzeczywisty. Ogólnie billboardy są niesamowicie popularne w miastach. Równie popularną reklamą są folie na szyby samochodowe, zazwyczaj wykorzystywane przez firmowe floty.

Logo jest bardzo ważne, szczególnie dla nowych firm, które dopiero startują. Odpowiedni projekt jednak nie jest tani, a wszelkie projekty gotowe, zrobione przy użyciu tak zwanych internetowych kreatorów logo są mało oryginalne i po prostu banalne. Takie rozwiązanie często proponują firmy budujące strony WWW, kiedy nie mają zdolnego grafika na pokładzie – jest to dla nich łatwiejsze rozwiązanie.